
100% groene stroom, wat is dat?
Wanneer je je auto oplaadt aan een Park&Charge paal krijg je groene stroom in je batterij. Dit omdat we elektrisch rijden zo duurzaam mogelijk willen maken. Deze groene stroom nemen wij af bij Greenchoice. We hebben met Greenchoice afgesproken dat zij ons groene stroom leveren. Maar wat is groene stroom precies? En hoe ‘groen’ is de stroom die onze leverancier Greenchoice aanbiedt? We zochten het uit.
Lees meerPark&Charge verwelkomt: Casper!
Dit is Casper. Hij is sinds maart werkzaam in de buitendienst van Park&Charge na jarenlang als professioneel schilder gewerkt te hebben. Benieuwd wat Casper op zijn bucketlist heeft staan? Lees het hier.
Lees meerPark&Charge verwelkomt: Tom!
Dit is Tom. Hij is sinds februari projectleider bij Park&Charge en heeft in zijn functie veel contact met aannemers en netbeheerders. Benieuwd wat Tom graag in zijn vrije tijd doet? Lees het hier.
Lees meerPark&Charge verwelkomt: Nils!
Nils is pas sinds februari accountmanager bij Park&Charge, maar voelt zich al helemaal thuis. Benieuwd waar hij van op laad en wat er op zijn bucketlist staat? Lees het hier.
Lees meerPark&Charge verwelkomt: Malou!
Maak kennis met Malou; zij is sinds een half jaar office manager bij Park&Charge. Benieuwd waar zij van op laad en wat er op haar bucketlist staat? Lees het hier.
Lees meerPark&Charge herstelt EVNetNL in oude glorie

Vanaf 31 juli 2020 maakt EVNetNL deel uit van Park&Charge. Het EVNetNL portfolio is gerealiseerd als een van de eerste grootschalige laadinfrastructuur netwerken in Nederland. Het portfolio, dat bestaat uit 7 verschillende merken en tientallen verschillende modellen, wordt veelal beschouwd als de oorspronkelijke basis voor het moderne Nederlandse laadnetwerk.
Lees meerPark&Charge haalt 16,4 miljoen op om meer elektrische laadpunten te realiseren

Park&Charge start 2023 met een financiering van 16,4 miljoen euro van Rabobank. Het geld wordt ingezet om het laadnetwerk de komende jaren verder uit te breiden. Park&Charge wil haar netwerk van 6000 laadpunten door heel Nederland met deze financiering in de komende twee jaar meer dan verdubbelen.
Lees meerAantal laadpalen moet veel sneller omhoog

De verduurzaming van het wegverkeer loopt vast als er niet snel meer laadpalen voor elektrische voertuigen komen, schrijft Gerwin Hop, oprichter van laadpaal-exploitant Park&Charge.
Lees meerPark&Charge verwelkomt: Annejet!
Dit is Annejet. In september is ze begonnen als flexwerker en vanaf februari komt ze ons team voor vier dagen per week versterken als medewerker backoffice. Benieuwd waar zij van oplaadt en wat er op haar bucketlist staat? Je leest het hier.
Lees meerGerwin: ‘Tankstations hoeven geen laadpalen’

‘Duitse overheid verplicht laadpaal bij elk tankstation’, kopt het AD. Dit plan is klinkklare onzin, want tankstations zijn geen logische plek voor ‘schaampalen’. Ook in Nederland hebben wij dat probleem.
Lees meer