Consumenten vinden het vaak onduidelijk wat ze precies betalen aan de laadpaal. Daarnaast zijn de verschillen tussen de tarieven van verschillende palen groot. Park&Charge onderschrijft het belang van transparantie over tarieven. In dit bericht leggen we uit hoe onze tarieven zijn opgebouwd.
Sander werkt sinds september 2022 als flexwerker voor Park&Charge en sloot zich deze zomer aan bij ons team van vaste medewerkers. Lees verder om Sander beter te leren kennen.
Na een aantal jaren remote werken kregen we in november 2022 de sleutel van ons eigen pand. 25 mei hebben we ons kantoor feestelijk geopend. Even binnenkijken? In onderstaande video nemen we je mee.
Of de deadlines voor de klimaatdoelstellingen heilig zijn of niet, we moeten over naar fossielvrij rijden. En het gaat sowieso niet snel genoeg. Als laadpaal exploitanten roepen wij, Park&Charge samen met CityCharging en Opcharge, op tot een verandering van het beleid.
Nederland is koploper als het gaat om de hoeveelheid laadpalen. Je zult hier niet snel met een lege batterij komen te staan. Maar de rest van Europa blijft achter en met de elektrische auto op vakantie naar het buitenland is voor velen nog een spannende stap. Zijn er genoeg laadpunten onderweg en op bestemming?
Ter uitbreiding van ons beheer en onderhoud zijn wij op zoek naar een nieuwe collega. Je komt te werken in een groeiend bedrijf waar veel waarde wordt gelegd in efficiƫnt en collegiaal samenwerken. Binnen dit team ben jij verantwoordelijk voor het (preventief) onderhoud en het verhelpen van storingen van onze laadpalen.